Συγκεκριμένα, ο ιστορικός ευρωπαϊκός οίκος μόδας Balenciaga φέρνει ξανά στα εξώφυλλα και τις πασαρέλες την χαρακτηριστική ζέρσεϊ κιλότα της γιαγιάς, η οποία θα κοστίζει 225 δολάρια ενώ δεν μπαίνει στο πλυντήριο (στεγνό καθάρισμα μόνο, λένε οι οδηγίες)!
Ωστόσο, πρόκειται για μια τάση που δεν είναι ακριβώς καινούρια. Σύμφωνα με παλιότερο άρθρο των New York Times, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μία έντονη αύξηση στη ζήτηση των μεγάλων εσωρούχων, των εσωρούχων «της γιαγιάς», όπως είναι ευρέως γνωστά.
Μάλιστα, η γνωστή εφημερίδα επισημαίνει πως αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι οι γυναίκες έχουν αρχίσει να οι γυναίκες έχουν αρχίσει να νιώθουν πιο άνετα με το σώματος και να ντύονται περισσότερο για τον εαυτό τους και όχι για τους άλλους.
Πάντως, μετά την ζέρσεϊ κιλότα της γιαγιάς του οίκου Balenciaga, τα social media έχουν πάρει φωτιά, εμπνεόμενα μεταξύ άλλων και από την ομοιότητα του σέξι #νοτ εσωρούχου με το θρυλικό κιλοτάκι της Ρενέ Ζέλβεγκερ στο Ημερολόγιο της Bridget Jones –θυμάσαι κατά πάσα πιθανότητα την σκηνή, και τον τέρμα βρετανικό χαρακτηρισμό “absolutely enormous” (απολύτως τεράστιο) που του είχε δώσει ο Χιου Γκραντ.
Πηγή: in2life, New York Times