Κάπως έτσι, η αλυσίδα σούπερμάρκετ Lidl , αποφάσισε να μπει δυναμικά στη συζήτηση κοινοποιώντας εκ νέου την ανάρτηση του ανταγωνιστή της στο twitter, συνοδεύοντάς την με ένα ξεκάθαρο μήνυμα στήριξης: «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί...»
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, πάλι, απάντησε στο ποστ με ένα ευχαριστώ, υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι σε τέτοια θέματα, οι θετικές φωνές πρέπει να μένουν ενωμένες:
Είναι αλήθεια ότι η δημοσίευση της ΑΒ Βασιλόπουλος πήρε μεγάλη έκταση, όχι τόσο για το κεντρικό της μήνυμα (ήταν απλώς μια ανάρτηση για την ημέρα του πατέρα) αλλά για την ερμηνεία της εικονογραφίας της από την σκοπιά του καθενός. Η στιλιζαρισμένη εκδοχή (για μια διαφημιστική φωτογράφιση πρόκειται, άλλωστε) μια απλής καθημερινής στιγμής μεταξύ μπαμπά-κόρης, έγινε αντικείμενο τριβής και αφορμή για συζητήσεις που διχάζουν.
Στην εποχή που στα social media διυλίζεται ο κώνωπας και καταπίνεται η καμήλα, δεν μοιάζει καθόλου υπερβολικό. Μήπως όμως είναι;