Βάλτε προτεραιότητες
Οι πρώτες δύο ώρες στη δουλειά είναι ίσως και οι πιο παραγωγικές μιας και ο εγκέφαλος λειτουργεί στο φουλ. Προγραμματίστε λοιπόν πρώτα τις σημαντικές εκκρεμότητες και αφήστε τα υπόλοιπα για τη συνέχεια.
Κάντε προγραμματισμό
Κάθε Παρασκευή, πριν φύγετε από το γραφείο, αφιερώστε λίγο χρόνο στο να προγραμματίσετε τις υποχρεώσεις της επόμενης εβδομάδας. Με τον τρόπο αυτό θα ξοδέψετε λιγότερο χρόνο τις επόμενες ημέρες.
Κρατήστε μια ατζέντα
Μπορεί να είναι ημερολόγιο, μπορεί να είναι το κινητό, μπορεί να είναι ένας φάκελος στον υπολογιστή. Σε κάθε περίπτωση, σημειώστε τα meetings και τα deadlines για να είστε προετοιμασμένοι και στην ώρα σας.
Αρνηθείτε ευγενικά
Είναι καλό να δείχνετε προθυμία και ενθουσιασμό στη δουλειά, αλλά μερικές φορές είναι προτιμότερο να λέτε ευγενικά «όχι». Αυτό δε θα σας κάνει κακούς επαγγελματίες. Τουναντίον, θα δείξει ότι έχετε κάποια όρια τα οποία οι άλλοι οφείλουν να σεβαστούν.
Προγραμματίστε τα διαλλείματα
Καλύτερα να κάνετε πεντάλεπτα διαλείμματα ανά τακτά διαστήματα, παρά να νιώσετε εξουθενωμένοι και να καταλήξετε να κάνετε ένα τεράστιο διάλειμμα που τελικά θα σας "βαρύνει", με αποτέλεσμα να μη μπορείτε να εργαστείτε στη συνέχεια.
Κάντε μικρά γεύματα
Δε χρειάζεται να σπαταλήσετε μισή ώρα για να φάτε ένα σάντουιτς και να «τα πείτε» με τους συναδέλφους σας. Προτιμότερο είναι να κανονίσετε ένα ποτό μετά τη δουλειά, όταν θα είστε και πιο χαλαροί.
Αποφεύγετε τα social media
Το facebook και το twitter είναι «μέρη» όπου μπορεί κάποιος να ξοδέψει πάρα πολύ χρόνο. Κάντε την καρδιά σας πέτρα και κρατήστε τους λογαριασμούς κλειστούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς. Το σπίτι σας είναι ένας πιο ασφαλής και χαλαρός χώρος για να αφιερώσετε χρόνο στην κοινωνική δικτύωση.
Μην κάνετε multitasking
Είναι ελάχιστοι εκείνοι που πραγματικά μπορούν να κάνουν δύο ή τρεις δουλειές ταυτόχρονα, χωρίς αυτό να τους εμποδίζει στο τελικό αποτέλεσμα. Τις περισσότερες φορές αυτό το multitasking οδηγεί στο να μένει η δουλειά πίσω.
Αφήστε το τελευταίο μισάωρο
Έχετε πάντα στο μυαλό να σας να τελειώνετε τη δουλειά μισή ώρα νωρίτερα, καθώς πολύ συχνά προκύπτει κάτι που πρέπει να γίνει την τελευταία στιγμή. Έτσι, θα αντιμετωπίζετε τα "έκτακτα" με λιγότερο άγχος και θα επιστρέψετε πιο χαρούμενη στην προσωπική σας ζωή.