Στην επιστολή τους υποστηρίζουν ότι ανησυχούν πολύ για την επίδραση που είχε η καραντίνα στην ψυχική τους υγεία. Tα παιδιά πρέπει να παίζουν και αλληλοεπιδρούν με τους φίλους τους κι αυτό είναι κάτι που ο εγκλεισμός στο σπίτι τούς το στέρησε.
Γι' αυτό λοιπόν ζητούν να δοθεί προτεραιότητα στο παιχνίδι και την κοινωνικοποίηση και λιγότερο στην ακαδημαϊκή πρόοδο.
Η Helen Dodd καθηγήτρια παιδοψυχολογίας στο Reading University, αναφέρει πως η επιστροφή στο σχολείο θα είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα περισσότερα παιδιά, και σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι θα πρέπει να τηρούν αποστάσεις ασφαλείας από τους φίλους τους.
Η κυβέρνηση, όπως είναι αναμενόμενο, θέλει να δώσει ώθηση στο εκπαιδευτικό σύστημα και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για να καλυφθούν τα κενά και να «βγει» η ύλη. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς που ασχολούνται με την παιδική ψυχική υγεία και ανάπτυξη, πρέπει πρώτα τα παιδιά να αποβάλλουν το στρες και το συσσωρευμένο άγχος. Κι αυτό γίνεται μόνο μέσω του παιχνιδιού.
Εστιάζοντας σε παιδιά ηλικίας 3-11 ετών, προτείνουν μια σειρά μέτρων καθώς η χώρα βγαίνει από την καραντίνα, ζητώντας από την κυβέρνηση να διασφαλίσει ότι τα παιδιά θα έχουν τον χρόνο και την ευκαιρία να παίξουν με τους συνομηλίκους τους, τόσο μέσα στο σχολείο, όσο και εκτός.
Κατανοούν το άγχος γονέων και δασκάλων για την ακαδημαϊκή πρόοδο, ωστόσο πρέπει να δοθεί έμφαση και στην καλή ψυχολογία των μαθητών. Όπως αναφέρουν «η κακή συναισθηματική υγεία οδηγεί σε μακροχρόνια ψυχικά προβλήματα και χειρότερες ακαδημαϊκές επιδόσεις »
Πηγή: guardian.com