Δείτε παρακάτω τι προβλέπεται για κάθε πάροχο:
ΔΕΗ
Η ΔΕΗ συνιστά στους πελάτες να εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος και να προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς καμία επιπλέον χρέωση από την ιστοσελίδα της.
ΔΕΔΔΗΕ
Οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ καλούνται να απευθύνονται στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο στα 11500 και 211 1900 500. Εναλλακτικά, να απευθύνονται, κατά τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους που θα βρουν στο site της εταιρείας.
Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα στη διαδικτυακή εφαρμογή στο site του ΔΕΔΔΗΕ (Online Δήλωση Βλάβης).
Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρία Ενέργειας
Η εταιρεία «Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας» έχει αναστείλει τη λειτουργία των καταστημάτων της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με τους ακόλουθους τρόπους:
- Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης 181133
- Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και My Account (ενημέρωσης κι εξόφλησης λογαριασμών κατανάλωσης) στο site της εταιρείας
- E-mail: customerservice@fysikoaerioellados.gr
- Eπίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook
- Υπηρεσία Chat
ZeniΘ
Η ΖeniΘ προτρέπει τους πελάτες της να χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές πλατφόρμες της για την εύκολη και άμεση εξυπηρέτησή τους εξ αποστάσεως, καθώς και για την εξόφληση των λογαριασμών τους (My ZeniΘ), μέσω του site της εταιρείας ή καλώντας στο 18321.
Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας
Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ συστήνει στους πελάτες της, τους παρακάτω τρόπους εξυπηρέτησης:
- Στην ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.).
- Ειδικά για Ευπαθείς ομάδες οι οποίες εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική Διεύθυνση req@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.).
- Στο site της εταιρείας για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών.
- Τηλεφωνικά στο 11150 ή στο 2310 584444 για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.).
Για περιπτώσεις Άμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302 που λειτουργεί 24 ώρες.
Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής
Από τη μεριά της η ΕΔΑ Αττικής έχει αναστείλει τη λειτουργία του καταστήματος εξυπηρέτησης πελατών, μηχανικών και συνεργατών. Όλες οι υποθέσεις θα διεκπεραιώνονται μέσω ηλεκτρονικής ή έντυπης αλληλογραφίας όπως ορίζουν οι οδηγίες στο site της εταιρείας.
Οι ανεξάρτητοι προμηθευτές ρεύματος και φυσικού αερίου
Όλοι οι ανεξάρτητοι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου προτρέπουν τους πελάτες τους να εξοφλούν τους λογαριαμούς τους με τους διαθέσιμους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής μέσω των site των εταιρειών.
ΕΥΔΑΠ
Η ΕΥΔΑΠ αναστέλλει τη λειτουργία όλων των Περιφερειακών της Κέντρων μέχρι νεότερης ενημέρωσης και ενισχύει τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης (ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά).
Η πληρωμή λογαριασμού μπορεί να γίνεται μέσω:
- Του site της εταιρείας για την πληρωμή λογαριασμών με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης κάρτας των συνεργαζόμενων Τραπεζών.
- ATM, αυτόματων μηχανημάτων, πάγιας εντολής και web banking συνεργαζόμενων Τραπεζών.
Η υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων μπορεί να γίνεται:
- Στο 1022@eydap.gr
- Στο site της εταιρείας με εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ για υποβολή αιτήσεων διακανονισμών, αίτηση υπαγωγής σε ειδικά τιμολόγια, και άλλων αιτημάτων
- Τηλεφωνικά στο 1022 ή στο 210 214 44 44
H ΕΥΔΑΠ έχει αναστείλει τις διακοπές υδροδότησης, λόγω καθυστέρησης πληρωμών λογαριασμών, για το σύνολο των πελατών και για όσο διάστημα οι πολίτες καλούνται να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους λόγω κορωνοϊού.
Πηγή: euro2day.gr