Για αυτόν τον σκοπό, δημιουργήθηκε ένα 3D βίντεο που εξηγεί αναλυτικά τη μέθοδο της ψηλάφησης, μια διαδικασία που όλες οι γυναίκες μετά τα 21 έτη μπορούν να εφαρμόζουν μηνιαίως, αλλά και η λειτουργία «ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ», που υπενθυμίζει την ετήσια εξέταση υπερήχου ή μαστογραφίας.
Επιπλέον, το «BreastCare» παρέχει πληροφορίες και απαντά στις ερωτήσεις του κοινού, σε θέματα που αφορούν τη φροντίδα των μαστών και την πρόληψη ενάντια στις παθήσεις τους, ενώ προσφέρει στα μέλη του προνομιακές τιμές σε εξετάσεις όλο το χρόνο.
Η βράβευση της υπηρεσίας «BreastCare» αποτελεί έναυσμα για περισσότερη προσπάθεια και δημιουργική σκέψη της ομάδας της ΡΕΑ υπέρ του κοινωνικού συνόλου. Σημαντικό είναι επίσης, ότι το ψηφιακό μέσο που εμπνεύστηκε, σχεδίασε και λάνσαρε η ομάδα της ΡΕΑ, αγκαλιάστηκε και ξεχώρισε ανάμεσα σε ψηφιακά προϊόντα που δημιούργησαν εξειδικευμένες εταιρείες σχετιζόμενες με τα μέσα ενημέρωσης και τη διαφήμιση. Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία στο κομμάτι της υλοποίησης, την εταιρεία «Bakers Digital Communication».