Όταν ο Keith Stonehouse από το Μίσιγκαν έδωσε στον 6χρονο γιο του, Mason, το κινητό του για να παίξει δεν περίμενε ότι θα βρισκόταν «φεσωμένος» 1000 δολάρια από την εταιρεία Grubhub - αντίστοιχη του efood.
Όταν, όμως, άρχισαν να καταφθάνουν στην πόρτα του πάρα πολλές σακούλες με φαγητό, συνειδητοποίησε ότι η ζημιά είχε ήδη γίνει και ότι δεν είχε την δυνατότητα πλέον να ακυρώσει καμία παραγγελία.
Ο γιος του είχε παραγγείλει, μεταξύ άλλων, πάρα πολλές γαρίδες jumbo, πάρα πολλά σάντουιτς με κοτόπουλο και πατάτες με τυρί τσίλι, παγωτό για να ταΐσουν όλη την γειτονιά και μπόλικο...σταφύλι!
Ευτυχώς, για τον Stonehouse, η Grubhub αισθάνθηκε τον πόνο στην τσέπη του!
«Επικοινωνήσαμε με τον Keith Stonehouse μόλις μάθαμε για το... όργιο δαπανών που έκανε ο γιος του», είπε εκπρόσωπος της Grubhub στο TODAY.com. και πρόσθεσε «Θέλοντας να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα γι' αυτόν και την οικογένειά του, προσφερθήκαμε να του στείλουμε δωροκάρτες Grubhub αξίας 1.000 δολαρίων».
Όσο για τον μικρό, μετά από μια μακρά και σοβαρή συζήτηση με τους γονείς του, αναγκάστηκε να τους δώσει πίσω όλο του το χαρτζιλίκι.
Πηγή: today.com