Γι’ αυτό, πριν το επόμενο ταξίδι τους έκανε μια απίθανη προετοιμασία ελπίζοντας πως θα κρατήσει τα παιδιά απασχολημένα και ήσυχα ΚΑΙ στις 26 ώρες που θα είναι κλεισμένα στο αυτοκίνητο (με διαλείμματα φυσικά).
Για την ακρίβεια, η Τέιλορ έχει ετοιμάσει ένα δοχείο για κάθε παιδί με υλικό για την ψυχαγωγία του: μαρκαδόρους, κραγιόνια, κουτάκια, μπλοκ ζωγραφικής, γυαλιά ηλίου, μερικές χάρτινες τσάντες κ.α.
«Θα έχουν και από έναν πίνακα», λέει, «με έναν χάρτη της διαδρομής ώστε να ξέρουν που είμαστε κάθε τόσο, ένα παιχνίδι που παίζεται παρατηρώντας τιςπινακίδες των αυτοκινήτων και εικόνες για να χρωματίσουν».
«Το δοχείο είναι αυτό που παίρνουν για τις πρώτες 4 ώρες», συνεχίζει, «κατόπιν, για κάθε επόμενο 4ωρο παίρνουν μία χάρτινη τσάντα με μια δραστηριότητα, ένα μικρό γεύμα κι ένα γλυκό».
Κι επειδή, εκτός από την ψυχαγωγία τους, η μαμά πρέπει να φροντίσει και για την συμπεριφορά τους, επινόησε ένα σύστημα ανταμοιβών.
«Στο δοχείο τους υπάρχει και ένας συνδετήρας», εξηγεί η Τέιλορ, «που μπαίνει στο γείσο του καπέλου τους και μόλις κάνουν ζαβολιά ή τσακωθούν βγαίνει αυτομάτως για 10 λεπτά, αυστηρά. Αν μέσα σ’ αυτά τα 10 λεπτά κάνουμε στάση για σνακ, το παιδί που δεν έχει συνδετήρα δεν δικαιούται τίποτα».
Συνεχίζοντας, εξηγεί ότι όποτε κάνουν κάτι καλό παίρνουν έναν πόντο π.χ. αν κοιμηθούν (!), αν βοηθήσουν ένα αδερφάκι τους ή είναι ευγενικοί με τους ξένους στις στάσεις. Με τους πόντους μπορούν να πάρουν έξτρα καλούδια όποτε η οικογένεια σταματήσει για ξεκούραση.
Η πολυμήχανη μαμά σκέφτεται ακόμη να φτιάξει τη διαδρομή από πολιτεία σε πολιτεία με ταινία χριτς-χρατς στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων και να κολλήσει ένα αυτοκινητάκι το οποίο θα μετακινεί κάθε φορά που περνάνε κάποια σύνορα. Έχει ετοιμάσει επίσης ένα δοχείο με σνακς από το οποίο μπορούν τα παιδιά να διαλέξουν ότι θέλουν αρκεί να το ανταλλάξουν με αυτό που είναι στην τσάντα τους. Εκτός από όλα αυτά, σκοπεύει να πάρει μαζί κι ένα φορητό DVD για ταινίες, αν και φοβάται ότι θα γίνει αντικείμενο έριδας και τσακωμών.
Για τον γυρισμό, πάλι, δεν έχει ετοιμάσει τίποτα. Σκοπεύει να τον βγάλει με ό,τι αφήσουν τα παιδιά αναξιοποίητο και αφάγωτο στο «πήγαινε» ώστε να μάθουν και την αξία της εγκράτειας και της οικονομίας.
Πηγή: thesun.co.uk