Δικαιούμαστε αποζημίωση €6 για κάθε μέρα καθυστέρησης των εταιρειών κούριερ

Δικαιούμαστε αποζημίωση €6 για κάθε μέρα καθυστέρησης των εταιρειών κούριερ

Οι καταναλωτές που έχουμε πέσει θύματα των ακραίων καθυστερήσεων των εταιρειών κούριερ, είμαστε πολλοί και, σίγουρα, όποιον και να ρωτήσεις θα έχει κι από μια ιστορία να σου διηγηθεί. Παρόλα αυτά, αντιμετωπίζουμε τις μεταφορικές εταιρείες με συμπάθεια και υπομονή, σκεπτόμενοι πως, λόγω του lockdown, ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος και οι καθυστερήσεις δικαιολογημένες. Είναι όμως έτσι τα πράγματα;

Η Ευαγγελία Κεκελέκη, Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), μίλησε στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3 και τόνισε πρώτον πως οι καθυστερήσεις δεν είναι δικαιολογημένες και δεύτερον πως οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση για κάθε μέρα καθυστέρησης.  

«Είχαν χρόνο να προετοιμαστούν κατάλληλα!»

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχαν τον χρόνο να διορθώσουν τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Οι καταναλωτές δικαιούνται €6 για κάθε μέρα καθυστέρησης

«Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» δήλωσε η κ. Κεκελέκη. Πρόσθεσε, επίσης, πως οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο, το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν, υπογραμμίζοντας ότι τόσο η κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών.

v