Μετά την καραντίνα: Το δημοτικό που υποδέχεται τους μαθητές με ζωγραφιές και παιχνίδια

Μετά την καραντίνα: Το δημοτικό που υποδέχεται τους μαθητές με ζωγραφιές και παιχνίδια

Κι ενώ βρισκόμαστε σε αναμονή της ανακοίνωσης για την επαναλειτουργία των δημοτικών και των νηπιαγωγείων από την 1η Ιουνίου, αλλά και τους όρους με τους οποίους θα γίνει αυτή, υπάρχει ένα σχολείο της χώρας που προετοιμάζεται ήδη για μια ομαλή (και διασκεδαστική) προσαρμογή στη νέα κατάσταση. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά υπόσχεται να το βρουν οι μικροί μαθητές του ακόμη πιο όμορφο απ’ ότι το άφησαν πριν την καραντίνα.

Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας στο Τσαλικάκι του νομού Ηρακλείου είναι πανέτοιμο να ξαναλειτουργήσει με νέους κανόνες, αποστάσεις και αντισηπτικά, όπως προβλέπουν οι ιδιαίτερες αυτές συνθήκες. Είναι γεγονός πως τα σχολεία θα είναι εκ των πραγμάτων διαφορετικά για τα παιδιά που θα επιστρέψουν από βδομάδα, αλλά το συγκεκριμένο σχολείο θα είναι διαφορετικό και για έναν ακόμη λόγο.

Χάρη στην αφιλοκερδή δουλειά της Πέρης Καμαρίτη, ζωγράφου και μέλους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, το σχολείο θα είναι και πιο όμορφο. Όπως διαβάζουμε στο maleviziotis.gr, η ζωγράφος «πήρε τα πινέλα, εφοδιάστηκε με πολλά χρώματα και άρχισε μόνη της να μεταμορφώνει την αυλή του σχολείου σε έναν ονειρεμένο χώρο παιχνιδιού και διασκέδασης για τα παιδιά.»

Το ενδιαφέρον είναι ότι έχει προσαρμόσει τη δουλειά της στις νέες συνθήκες: «Θέλοντας να συμβάλει και η ίδια στην προσαρμογή των παιδιών σε ένα χώρο με νέους κανόνες ζωγραφίζει την αυλή χωρίζοντας την σε επίπεδα ανάλογα με τις τάξεις.» Επιστρέφοντας έτσι στο σχολείο, «θα μάθουν στο διάλειμμα να κινούνται οι μαθητές της Α και Β τάξης στο επίπεδο Α και Β της αυλής, οι μαθητές της Γ και Δ τάξης στο Γ και Δ επίπεδο της αυλής και οι μαθητές της Ε και της ΣΤ στο Ε και ΣΤ επίπεδο της αυλής. Σχεδιάζοντας και ζωγραφίζοντας διαφορετικά παιχνίδια για κάθε τμήμα ανάλογα με την ηλικία και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, η ζωγράφος φροντίζει με χρώμα και παιχνίδι να κρατήσει τα παιδιά σε απόσταση, με τελικό στόχο να αποφεύγεται ο συνωστισμός.

Έτσι τα πιο μικρά θα χαίρονται το κουτσό και άλλα παιχνίδια για την ηλικία τους πάνω σε βατραχάκια, νούφαρα, σαλιγκάρια στο Α και Β επίπεδο της αυλής, κρατώντας τις αποστάσεις τους από τα μεγαλύτερα παιδιά.

Τα λίγο μεγαλύτερα παιδιά, της Γ και Δ τάξης, θα μαθαίνουν μέσα από παιχνίδι για τους πλανήτες, θα παίζουν φιδάκι και στα άλλα παιχνίδια του επιπέδου Γ και Δ της αυλής, θα διασκεδάζουν χωρισμένα σε δύο ομάδες ανά παιχνίδι, ακολουθώντας τις οδηγίες πάνω στο τσιμέντο.»

v