«Όταν πρέπει, να ξανανοίξει τα σχολεία αλλά πώς;
Απλά ερωτήματα:
Α) Έφυγε ο ιός ;
Β) Άρθηκαν οι λόγοι που επέβαλλαν το κλείσιμο των σχολείων ;
Γ) Εκμεταλλευτήκαμε την περίοδο της καραντίνας για να κάνουμε τους απαραίτητους ελέγχους στον πληθυσμό για να έχουμε μια ιδέα "που βρισκόμαστε" ;
Δ) Εκμεταλλευτήκαμε την περίοδο της καραντίνας ούτως ώστε να κάνουμε αλλαγές στα σχολικά μας συγκροτήματα για να υποδεχτούν τα παιδιά σε "μία νέα κατάσταση" που διαμορφώνεται γύρω μας ;
Ε) Τεκμηριώσαμε τρόπον τινά ότι αυτό το νέο στέλεχος του Covid-19 δεν μεταδίδεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες;
Απαντούμε : Όχι, όχι και όχι (κρύβει ένα μεγαλείο αυτή η λέξη)
Και ερχόμαστε στο φλέγον ζήτημα επαναλειτουργίας των σχολείων. Ακούγεται ολοένα και εντονότερα η 11 Μαιου. Αρχής γενομένης της 3ης Λυκείου και θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες βαθμίδες.
Ακόμη πιο απλά ερωτήματα, λοιπόν :
- Πόσοι μαθητές χωρούν ανά τάξη, όταν στο σουπερμάρκετ η Πολιτική Προστασία ήταν ΚΑΘΕΤΗ για ένα άτομο/15 τετρ. μέτρα;
- Εαν οι βάρδιες χωριστούν σε πρωί και απόγευμα για αποφυγή του συγχρωτισμού, ποιοί εκπαιδευτικοί θα καλύψουν τις διπλές βάρδιες;
- Στις μικρότερες ηλικίες, πώς θα αποφευχθεί η μετάδοση των λοιμώξεων; Ποιός εκπαιδευτικός θα πείσει τα παιδιά του δημοτικού να τηρούν απόσταση 2 μέτρων και να πλένουν συνεχώς τα χεράκια τους χωρίς να ακουμπούν το πρόσωπό τους;
- Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες; (μεγάλοι σε ηλικία ή με προβλήματα υγείας)
- Εαν οι γονείς επιστρέψουν στην εργασία τους, ποιός θα πάρει τα παιδιά από το σχολείο; Οι παππούδες δεν ανήκουν ΠΙΑ σε ομάδα υψηλού κινδύνου; Όλα αυτά που έγιναν τους τελευταίους 2 μήνες δεν έγιναν με γνώμονα να προστατέψουμε εκείνους;
Να είστε όλοι καλά και να προσπαθείτε πάντοτε, με κάθε θυσία, να σκέφτεστε "έξω από το κουτί".»