Νέα Καμπάνια Caprice Παπαδοπούλου «Feel the Roll»: Γεμάτη αλήθειες και απόλαυση!

Νέα Καμπάνια Caprice Παπαδοπούλου «Feel the Roll»: Γεμάτη αλήθειες και απόλαυση!

Αλήθεια, εσύ πώς βγάζεις το πρώτο Caprice από το κουτί;

Και όταν ανοίγεις τη συσκευασία και είναι άλλοι τριγύρω,  αντιμετωπίζεις κι εσύ το μεγάλο δίλημμα «να μοιραστείς ή όχι» τα αγαπημένα σου Caprice;

Και αν ανοίξεις όλο λαχτάρα το κουτί Caprice, και έχει μείνει μόνο ένα Caprice;

Υπάρχει αλήθεια «κάτι χειρότερο» για σένα;

Τρεις εμπειρίες με τις οποίες όλοι εμείς οι λάτρεις των Caprice έχουμε έρθει αντιμέτωποι αφού τα Caprice να έχουν κατακτήσει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. H μοναδική τους γεύση, η χαρακτηριστική τους συσκευασία αλλά και όσα αισθανόμαστε κάθε φορά που τα απολαμβάνουμε, έχουν δημιουργήσει κοινές αλήθειες που ο καθένας μας μπορεί να ταυτιστεί. Αυτές οι αλήθειες αποτέλεσαν έμπνευση για τη νέα  διαφημιστική καμπάνια των Caprice “Feel the roll” , η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα, με βασικό μήνυμα το «Με νιώθεις;».

Μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ ο πρωταγωνιστής μας παρασέρνει σε κάθε εμπειρία του και απευθυνόμενος σε όλους εμάς, αναρωτιέται «Με νιώθεις?»! Έτσι, παρακολουθούμε τις προσεκτικά μελετημένες κινήσεις του ενώ προσπαθεί να βγάλει το πρώτο Caprice από το κουτί με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Ταυτιζόμαστε μαζί του τη στιγμή που έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα να μοιραστεί ή να μη  μοιραστεί τα αγαπημένα του Caprice. Τέλος, νιώθουμε την απογοήτευσή του όταν ανοίγοντας το κουτί Caprice, βρίσκει μόνο ένα … ή ακόμα χειρότερα, όταν βρίσκει συνδετήρες και λαστιχάκια!

Όπως ήταν φυσικό, η δύναμη του ερωτήματος «Με νιώθεις;» δεν μένει μόνο στην τηλεόραση. Εξαπλώνεται σε ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ, στο διαδίκτυο και τα social media ώστε ολοένα και περισσότεροι λάτρεις των Caprice να ταυτιστούν με τις αλήθειες του και ο κόσμος να διαπιστώσει κάτι που, ούτως ή άλλως, γνώριζε ήδη: Τα Caprice είναι απλά ακαταμάχητα! «Με νιώθεις;»

Σχετικά με την Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εδώ και 97 χρόνια ηγείται της Ελληνικής αγοράς μπισκότων με μεγάλη γκάμα γευστικών προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες μάρκες, όπως:  Πτι Μπερ, Μιράντα, Γεμιστά, Caprice, Cream Crackers. Κατέχει, επίσης, ισχυρή θέση στον κλάδο των αρτοσκευασμάτων με προϊόντα όπως τα Krispies και οι Χωριάτικες φρυγανιές, διαθέτει  στην αγορά τις μπάρες Δημητριακών Digestive Bars, ενώ από το 2013  δραστηριοποιείται και στο χώρο του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, με τις μάρκες Γεύση² και Χωριανό και Αρχαία Σπορά.  Στα 4 εργοστάσιά της απασχολεί περισσότερα από 1.200 άτομα ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 52 χώρες. Μετρά δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις. Η εταιρεία εξέδωσε το 2013 τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας.

Περισσότερα στοιχεία μπορείτε να βρείτε στο: http://papadopoulou.gr/wp-content/uploads/2014/11/ekthesi-2013.pdf

 

v