Η Rebecca Atkinson, που συμμετείχε στην καμπάνια, είχε γράψει παλαιότερα σε άρθρο της: «Η εταιρεία αφήνει στο περιθώριο 150 εκατομμύρια παιδιά με αναπηρία σε ολόκληρο τον κόσμο, αφού δεν τα συμπεριλαμβάνει στις συλλογές της. Δεν πρόκειται για θέμα πωλήσεων, αλλά για το πώς μπορούμε ν' αλλάξουμε την αντίληψη του κόσμου για τα άτομα με αναπηρίες. Και μόνο εταιρείες σαν τη Lego μπορούν το πετύχουν αυτό.» Η εταιρεία, αρχικά, ανέκρουσε το επιχείρημά της λέγοντας ότι τα ίδια τα παιδιά επιλέγουν πώς θα χρησιμοποιήσουν τα κομμάτια που τους δίνουμε για να φτιάξουν τις ιστορίες τους.
Τελικά, «αναγκάστηκε» να ενδώσει! Το αποτέλεσμα δικαιώνει τόσο την καμπάνια όσο και τα εκατομμύρια παιδιά με αναπηρία ανά τον κόσμο που θα εκπροσωπούνται στον κόσμο της Lego από τις καινούριες φιγούρες της. Η κίνηση αυτή μπορεί να είναι συμβολική αλλά αποτελεί ένα μικρό βήμα για να μην κατά της περιθωριοποίησης των παιδιών με αναπηρίες. Ας ελπίσουμε ότι θ' ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες το παράδειγμά της!
Πηγή: theguardian.com