Υπεύθυνη για την καμπάνια είναι η Αλκυόνη, υπάρχει σημαντική μείωση στον αριθμό των γυναικών που θηλάζουν ύστερα από τη γέννα. Παρόλο που κατά το πρώτο διάστημα το ποσοστό των θηλαζουσών είναι 89%, τον 1ο μήνα πέφτει στο 21%, ενώ τον 6ο μήνα στο 0.9%! Δεδομένης της σχέσης του θηλασμού με τη μελλοντική υγεία του παιδιού, τα νούμερα προκαλούν προβληματισμό και ανησυχία.
Η Αλκυόνη έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της έναν πρακτικό οδηγό γονέων, στον οποίον περιλαμβάνονται συμβουλές γύρω από το θηλασμό. Για παράδειγμα, αναφέρονται τα πλεονεκτήματά του για την υγεία του μωρού, οι κατάλληλοι τρόποι κρατήματος του βρέφους και του πιασίματος της θηλής, οι ενδείξεις πείνας του παιδιού, ορισμένα προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσει η μητέρα, ο αποθηλασμός, κλπ. Η ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα του θηλασμού μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσα από την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης της Αλκυόνης, καλώντας στο 10525. Επιπλέον, γίνεται προσπάθεια ενημέρωσης των επαγγελματιών υγείας (παιδίατροι, μαίες, σύμβουλοι γαλουχίας), ενώ συγχρόνως οργανώνονται ιατρεία θηλασμού σε μαιευτικές κλινικές, όπως συνέβη πρόσφατα στην Κόρινθο.
Κατά τις πρώτες μέρες του Ιούνη, η αφίσα της καμπάνιας της Αλκυόνης αναρτήθηκε και στα λεωφορεία. Η δράση του προγράμματος έχει λάβει πολλά θετικά σχόλια από το κοινό, το οποίο συγχαίρει τους συντελεστές της προσπάθειας. Στις 10 Ιουνίου δημοσιεύτηκε online το βίντεο που παρουσιάζει συνοπτικά τη διαδικασία της φωτογράφησης, από τη στιγμή του μακιγιάζ έως την ολοκλήρωσή της λήψης. Μπορείτε να δείτε το τρέιλερ εδώ.