Το «Τρέξε Μάρκο!», όπως μας εξήγησε χαρακτηριστικά ο εμπνευστής του παιχνιδιού και ιδρυτής της ομάδας Allcancode που το δημιούργησε, κ. Κώστας Καρολεμέας, χρησιμοποιεί μία απλοποιημένη οπτική γλώσσα προγραμματισμού, με την οποία τα παιδιά βοηθούν τον Μάρκο -δίνοντάς του οδηγίες- να αντιμετωπίσει μια σειρά από «γρίφους». Έτσι, χωρίς καν να το αντιλαμβάνονται, καθώς βοηθούν τον Μάρκο να προχωρήσει στο παιχνίδι, μαθαίνουν τελικά να... γράφουν κώδικα!
Στο παρακάτω βίντεο ο κ. Καρολεμέας μας εξηγεί τον στόχο του παιχνιδιού, πώς διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό παιχνίδι, γιατί είναι τόσο σημαντικό να μάθουν τα σημερινά παιδιά προγραμματισμό και τι απαντά -ως μπαμπάς και αυτός- στους γονείς που προβληματίζονται για την υπερβολική ενασχόληση των παιδιών με τον υπολογιστή:
Το «Τρέξε Μάρκο!», το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελέσει σύντομα και εκπαιδευτικό εργαλείο για την εκμάθηση των υπολογιστών στα σχολεία, μπορείτε να το κατεβάσετε για το παιδί εντελώς δωρεάν στο iPad, σε Android Tablet, ή να το παίξει στον browser, πληκτρολογώντας allcancode.com.
Και, αν ολοκληρώσει σύντομα τις πίστες και σας ζητήσει το επόμενο Επίπεδο του παιχνιδιού... πείτε του να κάνει υπομονή, γιατί έρχεται σύντομα!