Υπάρχει όμως και η αντίθετη άποψη που υποστηρίζει ότι η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, μπορεί σε πολλά μαθήματα να ανοίξει νέες προοπτικές. Οι εμπειρογνώμονες που ασχολούνται με την εκπαίδευση αναφέρουν ότι δεν πρέπει να προβαίνουμε στη δαιμονοποίηση των κομπιούτερ.
"Οι έρευνες δεν πιστοποιούν ότι τα μίντια βλάπτουν από μόνα τους. Αυτό που βλάπτει είναι το περιεχόμενο, η διάρκεια, βλάπτει όταν δεν προωθείται η ανάπτυξη", υποστηρίζουν οι ειδικοί.
Σίγουρα αυτοί που έχουν το βάρος της ευθύνης για να κρατηθεί η ισορροπία και να μη φθάσουν τα παιδιά είτε στο ένα είτε στο άλλο άκρο, είναι οι γονείς καταρχήν και το εκπαιδευτικό σύστημα. Ο καθένας από την πλευρά του μπορεί να θέσει, όχι μόνο κανόνες, αλλά και το πλαίσιο της καθημερινότητας των παιδιών, ώστε να συνδυάζουν τόσο τη χρήση της τεχνολογίας, όσο και την αξιοποίηση των παραδοσιακών μεθόδων, τόσο στη μάθηση όσο και στη ψυχαγωγία των παιδιών.
Το σίγουρο είναι, ότι το παραδοσιακό παιδικό παιχνίδι, η κοινωνικοποίηση των παιδιών στον ελεύθερο χρόνο, η εξοικείωση με το βιβλίο αλλά και η ενασχόληση με παιχνίδια, που απαιτούν όχι μόνο χρόνο αλλά και δεξιότητες, είναι διέξοδοι οι οποίες μπορούν να αποτρέψουν τη μονομέρεια. Αυτό άλλωστε υπογραμμίζουν και οι ειδικοί, οι οποίοι στο σύνολο τους επισημαίνουν, τον αποφασιστικό ρόλο των γονέων, αλλά και του γενικότερου εκπαιδευτικού συστήματος. Μια ορθή και λελογισμένη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, δεν βλάπτει τα παιδιά.
Πηγή: Premium.paratiritis.gr